28 juni 2014

En mycket trevlig spelning på Restaurang Östra Skälö

Nyss hemkommen efter en mycket trevlig spelning på Restaurang Östra Skälö. Värdparet Rusmin och Sabina driver en riktig pärla till restaurang. En genomtänkt meny som smakade utmärkt och hög standard på service. Jag tog fläskkarré och Lotta tog en pizza som jag smakade en bit av, den smakade lika gott som pizzorna i kroatien.
Jag spelade tre set inför en glad och tacksam publik. Restaurangen var fullsatt, man måste säga att Rusmin och Sabina fick en smakstart på sin trubadursatsning. Det bådar gott inför framtiden.
Spellistan för kvällen blev:
  • Lyckliga gatan
  • Letter to Hermione
  • En kväll i juni
  • Små lyckliga stunder
  • Det finns en plats
  • Sjuttonde Balladen
  • Flickan i Havanna
  • Kom og maerk
  • Veronica
  • Lasse och Marie
  • Blå tårar
  • Kvinde min
  • Flickan och kråkan
  • Sakta lägger båten ut från land
  • Bara om min älskade väntar
  • Alla fyllons ängel
  • Natten har sitt sätt
  • Rötter
  • Hotel California
  • Kärlek på svenska
  • Snabbköpskassörskan
  • Hönan Agda
  • Whisky in the jar
  • Anna och mig
  • Polaren Per
  • Esmeralda
  • Märk hur vår skugga
  • Bröderna fara väl vilse ibland
  • Visa till Anne-Charlotte

Inga kommentarer: