25 september 2014

Visafton på Västerviks Dagcenter

Visaftonen inleddes med en tipspromenad. Sen körde jag igång och underhöll medan publiken spelade spel och minglade. Det blev en väldigt trevlig kväll som vanligt och jag tror att det kanske var 25 till 30 som kom till premiären för höstens aktivitetskvällar.
Ett urval av kvällens melodier:
  • Lyckliga gatan
  • Letter to Hermione
  • En kväll i juni
  • Veronica
  • Kvinde min
  • Turistens klagan
  • Sakta lägger båten ut från land
  • Bara om min älskade väntar
  • Rötter
  • Hotel California
  • Snabbköpskassörskan
  • Hönan Agda
  • Anna och mig
  • Polaren Per
  • Oh, Carol
  • Igelkottaskinnet
  • Brevet från kolonien
  • When you walk in the room
  • Wonderful world
  • Teddybjörnen Fredriksson
  • Inatt jag drömde
  • Jag hade en gång en båt

Inga kommentarer: