23 september 2015

Attendolunken på Lindögården

Jag hade nöjet att underhålla under Attendolunken på Lindögården idag.
Det var en vacker dag, en sista sommardag och det var varmt och skönt. Lindögården hade bjudit in de andra äldreboendena i stan. Många kom och gick en tipspromenad och fick en liten gåva, därefter serverades det korv och fika.
Jag spelade ca: en timme och det var mycket trevligt att uppträda för en tacksam, fin publik.
Spellistan för Attendolunken
Fritiof i Arkadien
Lyckliga gatan
Helgdagskväll i timmerkojan
Öppna landskap
Svarte Rudolf
Maj på Malö
Inatt jag drömde
Hönan Agda
Anna och mig
Det går en vind
Omkring tiggarn i Luossa
Vi ska gå hand i hand
Turistens klagan
Nå skruva fiolen
Flickan i Havanna
Trasiga skor
En kväll i juni
Sommarkort
Ta mig till havet

Inga kommentarer: