10 juli 2017

Allsång i Västerviks Stadspark - Per Malmborg med vänner

På måndagskvällen var det allsång i Stadsparken. Miranda Murre Eriksson, Rick Titrö och jag sjöng av hjärtats lust tillsammans med publiken.
Det var lite småmulet, men som vanligt brukar allsången klara sig undan regn
Vi inledde tillsammans med "Börja om från början".
Jag fortsatte med "Sommarvisa från Västervik", en egen komposition, och fortsatte med Sven-Ingvars "Min gitarr",
Murre tog över och sjöng "Stadsparksallén" (egen visa) och sjöng sen "Idas sommarvisa".
Rick kom upp på scenen och framförde "Hollywood" (egen visa) och "Alptoppens ros".
Arne Meijer tog över och lottade ut fina vinster till publikens förtjusning.
Jag gick upp på scenen och framförde "Alla fyllons ängel" (Egen visa) samt "Varm korv boogie".
Murre fortsatte med "I vår trädgård" (Egen) och "Kåta Maja".
Rick drog av "På festplatsen" och "Härligt lullia" (Cohenparodi).
Vi avslutade gemensamt med "Inatt jag drömde"
En härlig kväll med riktigt mycket publik som var med på noterna hela tiden.

Inga kommentarer: