29 november 2017

Tjustbygdens Fibromyalgiförening hade avslutning

Tjustbygdens Fibromyalgiförening hade avslutning i VFF:s lokaler
Mona Nilsson hälsade välkommen, medan medlemmarna njöt av en mugg glögg, och informerade om olika saker och presenterade mig.
Jag spelade ca: en timme. Det blev hälften julsånger och hälften visor.
Det var väldigt trevligt med en lyssnande publik som sjöng med i de mer allsångsvänliga melodierna.
Efter underhållningen var det dags för en liten försmak av julen. Skinksmörgås, rödbetssallad och kaffe med kaka.
Jag framförde följande sånger:
Julen är här
Nu tändas tusen juleljus
Bjällerklang
Feliz Navidad
White Christmas/Jag drömmer om en jul hemma
Rudolf med röda mulen
Mössens julafton
Kärleken och vinden
Båtlåt
Fattig bonddräng
En kväll i juni
Brännö brygga
Jag vill ha en egen måne
I natt jag drömde

Inga kommentarer: